تلفن Voip ابری چیست؟
یک سیستم تلفن VoIP مبتنی بر ابر به شما امکان می دهد با استفاده از اتصال اینترنت، با تبدیل صدای آنالوگ به فرمت دیجیتال، تماس برقرار کرده و تماس بگیرید. به یک معنا، تقریباً مشابه استفاده از ابزارهای آنلاین مانند WhatsApp یا Skype برای برقراری تماس است.
Cloud VoIP یا Hosted VoIP اختصاصی تمام قابلیت های یک سیستم تلفنی پیشرفته در محل را بدون زیرساخت پیچیده و گران قیمت فراهم می کند. تمام سختافزار و نرمافزار توسط شخص ثالث، از طریق پلتفرم تلفن ابری مدیریت میشود. یک گوشی یا هدست و اتصال به اینترنت برای برقراری تماس تلفنی کفایت می کند.
مقیاسپذیری، امنیت و قابلیت انتقال خط از مزایای این مراکز تماس است. تلفن های voip ابری علاوه بر انتقال صدای شما ؛ به کسبوکارها انعطافپذیری میدهند تا از هر کجا تماس بگیرید. از ویژگی های تلفن Voip ابری می توان از ضبط تماس، منشی تلفنی ، صف تماس، پیام صوتی ، انتقال مکالمه نام برد.
و از آنجایی که مبتنی بر فضای ابری است، میتوانید مطمئن باشید که همیشه به آخرین ویژگیها دسترسی خواهید داشت برخلاف مراکز تماس نصب شده در محل که ممکن است بروز رسانی نشده باشند.
مزایای مرکز تماس ابری
- مقیاس پذیری بیشتر تعداد داخلی ها و ویژگیها را در مواقعی که به آنها نیاز دارید اضافه کنید، فقط برای آنچه واقعاً به آن نیاز دارید پرداخت کنید، نه آنچه فکر میکنید ممکن است در آینده به آن نیاز داشته باشید.
- افزایش قابلیت جابجایی کارکنان بدون توجه به اینکه کجا هستند، قادر خواهند بود با مشتریان و یکدیگر ارتباط برقرار کنند. وقتی کارکنان شما از راه دور کار می کنند، نیازی به ایجاد پیچیدگی برای انتقال تماس به سمت آنان نیست.
- تداوم کسب و کار به صورت عادی اگر تعمیر و نگهداری یا اختلال باعث قطعی شود، میتوان تماسها را به مکان دیگری هدایت کرد و در کمترین زمان ممکن دوباره تماس ها برقرار خواهند شد.
- مقرون به صرفه هزینه های بالای خرید و نگهداری سخت افزار سرور مرکز تماس دیگر ذهنتان را مشغول نخواهد کرد. همه چیز در فضای ابری میزبانی می شود.
- با خیال راحت جابه جا شوید اگر دفتر را جابه جا می کنید یا کارکنان استخدام شده را در مکان های جدید مستقر می کنید، می توانید در کمترین زمان سیستم VoIP میزبانی شده خود را جابه جا کنید.