دلایل مهاجرت به مرکز تماس ابری

حرکت به سمت مرکز تماس ابری مستلزم انتقال مرکزتماس به یک شریک قابل اعتماد و اثبات شده است  به عبارت دیگر حرکت به سمت سرویس‌های مبتنی بر ابر موجب می شود که سخت‌افزارهای حیاتی دیگر در معرض تهدیدات محلی، سوء استفاده داخلی و خطرات محیطی بالقوه قرار نگیرد. همچنین خدمات تخصصی موجب پایداری بیشترمرکز تماس  برون سپاری شده در فضای ابری می شود.

- استقرار سریع

نوآوری سریعتر به فناوری پیشرفته نیاز دارد. حرکت به سمت مرکز تماس میزبانی شده (Hosted Pbx)  قابلیت‌هایی را به همراه دارد که یک شرکت در حال رشد به آن نیاز دارد. کسب‌وکارهایی که رشد سریع و اهداف بالایی دارند، نمی‌توانند به  مسائلی بپردازند که از حوزه کسب و کار اصلی آنها خارج است. زمان‌های خرابی یا معطوف شدن به تغییرات زیرساختی وقت‌گیراز مواردی هستند که در حرکت به سمت مرکز تماس میزبانی‌شده از آنها اجتناب می‌شود. استقرار سریع یک عامل کلیدی هنگام تصمیم گیری برای انتقال به مرکز تماس ابری است.

- افزایش امنیت

نوآوری سریعتر به فناوری پیشرفته نیاز دارد. حرکت به سمت مرکز تماس میزبانی شده (Hosted Pbx)  قابلیت‌هایی را به همراه دارد که یک شرکت در حال رشد به آن نیاز دارد. کسب‌وکارهایی که رشد سریع و اهداف بالایی دارند، نمی‌توانند به  مسائلی بپردازند که از حوزه کسب و کار اصلی آنها خارج است. زمان‌های خرابی یا معطوف شدن به تغییرات زیرساختی وقت‌گیراز مواردی هستند که در حرکت به سمت مرکز تماس میزبانی‌شده از آنها اجتناب می‌شود. استقرار سریع یک عامل کلیدی هنگام تصمیم گیری برای انتقال به مرکز تماس ابری است.

 

- مقیاس پذیری

افزایش پهنای باند، افزودن دفاتر اضافی و تغییر مکان‌ شرکت در زمانی که ارتباطات تجاری به فضای ابری انتقال داده شده را می توان به آسانی  انجام داد و مقیاس‌پذیری را بسیار آسان‌تر می‌کند.

 

رشد می تواند عدم اطمینان را به همراه داشته باشد. کسب و کار شما 6 ماه دیگر کجا خواهد بود؟  کارکنان شما می‌توانند کیلومترها دورتر باشند، اما آنها باید طوری ارتباط برقرار کنند که انگار همسایه هستند. کارکنان سیار با استفاده از تلفن همراه شخصی ولی از طریق خط ارتباطی شرکت با مشتریان یا سایر کارکنان می توانند تماس برقرار کنند. همه اینها در فضای ابری در دسترس هستند.

 

در هنگام قطعی شبکه یا قطعی برق تماس ها را می توان به سایر مقاصد منتقل کرد. بدین طریق می توان تداوم کسب و کار  و در دسترس بودن شرکت برای مشتریان را تضمین کرد.

حرکت به سمت فضای ابری به کسب و کارهای کوچک و در حال رشد دسترسی به مجموعه ای از ویژگی ها در سطح سازمان های بزرگ را می دهد مانند:

  • مرکز تماس یکپارچه
  • انتقال تماس ، صندوق صوتی ، پاسخگوی خودکار و …
  • ادغام با برنامه های سازمانی مانند CRM وERP

با مرکز تماس ابری هزینه سخت افزار، زیرساخت و مدیریت منابع کاهش می یابد. به جای صرف هزینه برای حفظ زیرساخت های منسوخ، منابع را به سمت پروژه هایی سوق دهید که باعث رشد می شوند. دردسر و خرابی کمتر و اضطراب کمتر به این معنی است که متصدیان کسب و کار کوچک می توانند به جای ارتباطات PBX بر روی تجارت خود تمرکز کنند.

ایجاد کامنت

سبد خرید
فیلدهای نمایش داده شده را انتخاب کنید. دیگران مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد سفارش ، بکشید و رها کنید.
  • عکس
  • شناسه محصول
  • امتیاز
  • قیمت
  • در انبار
  • موجودی
  • افزودن به سبد خرید
  • توضیحات
  • محتوا
  • عرض
  • اندازه
  • تنظیمات بیشتر
  • ویژگی ها
  • Custom attributes
  • زمینه های دلخواه
برای پنهان کردن نوار مقایسه، بیرون را کلیک کنید
مقایسه
مقایسه ×
Let's Compare! Continue shopping